Pagina's

dinsdag 28 april 2015

Oh oh die chaos.....

Hoewel het volgens veel mensen allemaal wel meevalt heb ik last van chaos. Ik word gek van al die spullen in huis (die ik voornamelijk overigens zelf naar binnen sleep) en dat maakt dat het ook in mijn kop één grote chaos wordt waardoor ik telkens weer in een modus beland waarin ik eigenlijk niet zoveel meer doe.

Maar nu gaan we het anders aanpakken. Ik heb twee weken vrij en ik ga gewoon lekker aan de slag. Uiteraard begin ik in mijn eigen hok. Maar wel gelimiteerd dit keer. Als ik zo mijn thee op heb en dit blogje af dan verhuis ik naar boven, zet een lekker muziekje op en zet de wekker. En dan ga ik, gewapend met een rol vuilniszakken naar boven en ga ik twee uur lang helemaal los. En dan daarna gelijk een rondje wijkcontainer, stort voor de troep en de kringloopwaardige spullen en wat in de verkoop kan gelijk op marktplaats. 

En dan de rest van de middag......nou, de rest van de middag ga ik lekker dingen doen voor mezelf...het is per slot van rekening vakantie.
En morgen ga ik het net zo doen.....twee uurtjes opruimen en voor de rest lekker me-time

Mijn thee is op, de vuilniszakken roepen me toe......ik bind mijn keukenschort voor en zoals het een goed huisvrouw betaamt ga ik aan de poets........hahahahahha

2 opmerkingen:

  1. kom je daarna door naar mij Marièlle? Ik zie door de bomen het bos niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, same here... Waarom is opruimen toch zo lastig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...