Pagina's

maandag 6 januari 2014

Zeg maar nee, dan doen we er twee

Twee opruimklusjes weliswaar. Vanochtend verkocht ik al een hele berg restanten wol via facebook en die dame gaf bij het ophalen aan dat zij, mocht ik ooit nog eens wol hebben, zich aanbevolen houdt. Zij koopt resten om daar door mensen dekens van te laten breien voor Roemenië of zo en kan dus genoeg gebruiken.
Toen ik nadat zij weg was en mijn auto (die kaduuk is en niet meer start) was opgehaald èn ik via de lokale facebookruilsite ook nog even gratis een nieuw kapsel had geregeld bedacht ik op de fiets naar huis dat dit eigenlijk dus gewoon hèt moment is om die enorme stapel met restanten garen eens aan te pakken. Ze staan daar maar te staan, er gebeurt niks mee en ik gebruik voor mijn projecten eigenlijk alleen nog maar stylecraft, paris en dunne katoen. En dus bedacht ik dat ik die mevrouw eens een
voorstel ging doen. En zij zei direct ja dus morgen komt ze de hele partij van me opkopen. En dus deed ik alles vast in vuilniszakken, zette het voor haar klaar in de garage en toen had ik opeens een zee van ruimte (al is het maar in mijn hoofd.....). En kijk nu eens, mijn lieve stoeltje wat zo lekker in het zonnetje staat en wat echt de lekkerste plek is om te zitten haken hier in huis heeft een "stoel-waardige" plek gekregen. Ik ben er superblij mee! En ik heb mezelf beloofd dat als ik morgen mijn klusjes van de dag gedaan heb ik de rest van de middag daar lekker aan mijn opdrachtjes ga zitten haken....Life is good!

1 opmerking:

  1. Een lekker opgeruimd huis, een gezellig hoekje en ook nog iemand blij gemaakt met iets

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...