Pagina's

donderdag 23 januari 2014

Waarom heeft een dag maar 24 uur?

En toen was ik opeens weer vier dagen per week aan het werk....en mijn voorzitterschap van een lokale gemeentelijke adviesraad....en sportende kids waarvoor we wedstrijden en trainingen organiseren en en en en en en en ......toen had ik niet genoeg tijd meer voor mijn klussenplan. Maar ik laat het niet schieten hoor, ik moet alleen ff mijn draai vinden om naast al die dingen ook nog wat tijd vrij te maken. Komt goed....maar nu ff niet....hahahaha

Ondertussen haakte ik wel een hondje. Het patroon komt van Etsy en hij is superleuk om te haken.
Het patroon kun je hier kopen.


1 opmerking:

  1. Wat een droppie! Heel leuk met die harige oren! Succes met alle drukte, pas op dat je er niet in verdrinkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...