Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Tijdgebrek


Op de een of andere manier heb ik in de vakantie altijd tijdgebrek. De was stapelt zich op, huishoudelijk werk loop achterstand op en ik vraag me af hoe het komt dat de tijd in de vakantie altijd vliegt want zoveel hebben we nu ook wee niet gedaan de afgelopen twee weken.
Wat dat betreft is het fijn dat iedereen maandag weer naar werk en school is. Maar dat had ik van de week geloof ik ook al een keer gezegd.
Vandaag wel maar eens een gevecht met de enorme bergen was aangegaan. Wij hebben vier grote wasboxen (wit, rood, bont en donker) en inmiddels waren we het punt bereikt dat ze allevier vol zaten èn er nog het een en ander zwierf in huis. Was 1 is inmiddels opgehangen en aangezien dat in mijn werkkamer plaatsvindt heb ik toen toch gelijk maar even dat derde tasje op de grond aangepakt. Helaas geen verloren schatten in deze tas maar niettemin, de wolletjes die er in zaten liggen in hun eigen bak, de oude tijdschriften in de papierbak en de hangertjes (wat doen die in een tas?) hangen in de kast. En de tas ligt opgevouwen in mijn fietstas, waar hij hoort. Ben er toch weer blij mee. Het gaat met hele kleine stapjes maar toch......

2 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig! Heb hier 6 wasboxen (spijkerbroeken en witte wolwas er nog bij) maar heb deze vakantie de bodem ook niet gezien. Maandag maar weer 'induiken'. Geniet nog even van je laatste vakantie-dag!
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier moet de laatste was nog opgehangen (van de 6..) en de rest weggevouwen en gestreken (.. moed verzamel, moed verzamel). En dan mag ik heerlijk mijn woonkamer gaan ontdoen van alle kerstfrutsels. Ja, dat is een incentive om de was weg te werken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...