Pagina's

donderdag 2 januari 2014

Even snel een tasje

Op zoek naar een patroon was ik net even boven en bedacht me dat je goede voornemens met een beetje mazzel natuurlijk wel waar moet maken dus ik nam gelijk even het volgende tasje onder handen. Alles ligt weer waar het hoort en ik vond ondertussen ook nog twee zoekgeraakte haaknaalden terug dus dubbel succes :-)
Het tasje is inmiddels leeg en ligt opgevouwen in mijn fietstas.
Ondertussen ben ik ook nog een hele grote mand met rommeltjes aan het uitzoeken. De voorfoto is al een dag of wat geleden gemaakt en elke keer als ik boven een klusje aanpak doe ik ook een klein stukje van de mand. Maar op de foto's daarvan moeten jullie even wachten tot de mand klaar is. Bedoeling is dat die uiteindelijk gebruikt gaat worden voor de w.i.p.-projecten (work in progress).
Nog even snel de foto's van de tas voor en na en dan ga ik lekker breien want het patroon waar ik voor naar boven was heb ik ook gevonden :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...