Pagina's

maandag 6 januari 2014

Een grote mand vol zooi

Voordeel van wachten op een afspraak is dat je tijd hebt voor het dagelijkse klusje.
Op mijn werkkamer staat al weken een wasmand vol met rommel die ik her en der in huis had verzameld op plekken waar het niet hoorde. En dat zet ik dan "even" in mijn werkkamer om me er vervolgens wekenlang aan te ergeren. Tot vandaag. Ik zat te wachten op de automonteur die mijn auto die niet meer wil rijden op zou komen halen om te repareren en die kwam maar niet dus al wachtende vast begonnen met die wasmand (en omdat het erg lang duurde voordat hij k
wam ook afgemaakt). Het leek overigens erger dan het was. Driekwart van wat er in zat was van dochterlief en ligt nu op haar kamer. Mag ze dat vanmiddag fijn zelf opruimen :-)
En nu alleen nog hopen dat die auto-man zo op komt dagen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...