Pagina's

zondag 22 december 2013

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen

Bureau voor
bureau na

De titel zegt het al. En dus besloot ik om vandaag in een verloren half uurtje mijn bureau eens begaanbaar te maken zodat ik daar ook weer kan zitten. Met de kerstvakantie voor de deur niet zo'n slecht idee want dan is het hier in huis natuurlijk lang niet zo rustig als wanneer iedereen naar school en werk is en ik ook gewoon aan de eettafel rustig kan werken. Dus zogezegd zo gedaan. Eerst de rommeltjes die op de grond waren beland opgeruimd zodat daar weer plek was om de printer op de papierknutseldoos te zetten. Verder aar alleen nog mijn papierbak en prullenbak zodat het onder tafel ook weer netjes is. En de bovenkant heeft ook weer ruimte. Alles wat er de afgelopen weekend op het werkblad was achter gelaten is weer keurig op de eigen plek opgeruimd en zo heb ik weer plek om te zitten. Ik ben er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...