Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Plannen

Zo tegen het einde van het jaar ga ik dan toch weer nadenken over mijn plannen voor het volgende jaar. Verleden jaar rond deze tijd had ik het plan opgevat om in 2013 elke week minstens 5 dagen per week een opruimklusje in huis te doen. Ik heb het geen jaar volgehouden maar toch.....het heeft er wel voor gezorgd dat er wat meer rust en overzicht in huis kwam en dat klusjes die te lang lagen alsnog zijn opgepakt.
En dus heb ik besloten om het volgend jaar weer op te pakken. Het rommelhok wat inmiddels werkkamer is geworden kan nog wel een metamorfose gebruiken (ook al is het er nu veel overzichtelijker al dan een jaar geleden) en ook met een aantal andere plekken in huis heb ik nog wel wat plannen en wensen.

Kortom, vanaf 2014 ga ik de draad weer oppakken maar nu op een andere manier. Geen aparte blog meer voor mijn plannen maar gewoon eens per week een update van wat ik heb aangepakt. Eens zien of het me gaat lukken :-)  Ik heb er in elk geval zin in!


1 opmerking:

  1. Ik ga ook weer meedoen, na de suggestieve opmerking van zoonlief: "mam, toen je met dat opruimblog bezig was, zag het er hier veel netter uit...". Dusss...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...