Pagina's

vrijdag 27 december 2013

De magneet


Ik noem hem de magneet maar het is gewoon een grote poef die naast mijn favoriete plekje aan de eettafel staat. Hoe gemakkelijk is het om als je plek nodig hebt aan tafel alles wat daar slingert "even" op de poef te parkeren.Het is alsof deze "magneet" rommel aantrekt, echt!  En geloof me, de foto links valt eigenlijk nog heel erg mee want meestal is de berg zo erg dat er regelmatig dingen achter vallen of onder de gordijnen verdwijnen. En dus, nu het nog meeviel, vond ik dit wel een mooi tussendoorklusje. Nog geen vijf minuten werk, wat niet op de poef hoort gelijk even op de eigen plek opgeruimd en het hoekje is weer toonbaar. En zo is er weer plek voor mijn laptop en agenda zodat ik (vooral die laatste) niet meer elke keer hoef te zoeken.
De magneet zal vast nog wel vaker voorbij komen maar voor nu is hij weer netjes. De inhoud van de poef moet ook nog eens....maar dat komt later....haha

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...