Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Als ik dan toch bezig ben....


De paarse ton wilde ik gebruiken om de bollen voor de deken in te doen van het Crochet A Long 2014 project. Maar ja, die paarse ton zat vol met vanallesennogwat.....dus tijd voor een rondje opruimen.

Bolletjes die er niet in hoeven eruit en in hun eigen bakken, soort bij soort (gelijk de halve paarse ton leeg, dat schoot op). Het garen van mijn omslagdoek met de half af omslagdoek in zijn eigen mandje naast het bankje en toen bleef er nog maar een bodempje over met rommeltjes waar ook allemaal een eigen plek voor is. En tadaa...het bankje is weer poppenbankje :-)


 En ach, als ik dan toch bezig ben gelijk nog maar een klusje. Ik heb nogal eens de neiging om als ik spullen van beneden naar boven breng ze even in een tas te kieperen zodat ik niet het risico loop dat alles op de trap uit mijn handen klettert.
Echter, die tas verdwijnt dan ook vaak op mijn kamer en het kan dan wel eens even duren voor hij wordt leeggeruimd. En zo staan er nu dus drie tassen. Of ik moet eigenlijk zeggen stonden want de eerste is inmiddels leeggeruimd en alle spulletjes liggen weer waar ze horen. En de tas ook, die is inmiddels naar de garage verhuisd bij zijn collega's...hihi

2 opmerkingen:

  1. Lekkere opruimwoede? :-) Een goed begin voor het nieuwe jaar! (zou ik ook eens moeten doen :-p )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik ook eenmaal begin, dan is het einde vaak zoek! Heb er deze vakantie alleen de moed nog niet voor gehad, gelukkig maar! Nu kan ik tenminste lekker haken ;)

    Succes met de deken van de CrochetAlong!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...