Pagina's

maandag 11 februari 2013

Paaseieren!

Een week of twee geleden maakte ik een patroontje om paaseieren te haken. Het is pas februari maar voor je het weet is het eind maart en dan is het natuurlijk leuk om zelfgemaakte paaseieren te hebben gemaakt. Voor Echtstudio haakte ik ze in felle kleuren en ik heb nog tien binneneieren liggen om ze voor thuis in pasteltintjes te gaan haken. Echtstudio maakte prachtige foto's voor bij het patroon.

Wil je ze zelf ook haken? Bij Echtstudio kun je het patroon hier bestellen. Ze hebben trouwens ook een compleet pakket om de eieren te haken, inclusief binneneieren en een heleboel kleurtjes katoen.

Zodra ik de eieren voor onze eigen paastakken in pastel af heb zal ik een foto plaatsen, maar nu ga ik eerst het paashaasje afhaken waar ik nog mee bezig ben.


1 opmerking:

  1. wat een super leuke eieren!
    Maakt u ze ook voor de verkoop en zo ja, wat kosten ze dan? Hoor het graag.
    Groeten en fijne pasen!
    Esther.
    Dekleinekikker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...