Pagina's

zondag 23 december 2012

Een dekentje voor op de bank

Nou ja, een dekentje.....noem het maar gerust een deken!
Afgelopen maandag ben ik begonnen aan een granny-deken voor op de bank. Hij moet 1.40 bij 1.80 worden en het zijn blokjes van 7 centimeter in het vierkant. In totaal heb ik dus maar liefst 520 blokjes nodig. Het gaat echter als een speer, de eerste 102 blokjes zijn namelijk af, zitten aan elkaar en zijn ook al afgehecht. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik onder mijn dekentje op de bank kan kruipen. Middels de teller rechts in het scherm houd ik de stand bij. En ik zal ook snel een foto maken van de vorderingen tot nu toe :-)

3 opmerkingen:

  1. Een flink project, maar het gaat kennelijk erg goed! Veel haakplezier, ik ben benieuwd hoe het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en heel veel succes ermee. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel dekenhaakplezier! Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden. Succes hoor! Ik wens je hele fijne laatste dagen van het jaar en wil je bedanken voor je lieve woorden bij mij op het blog. Ik waardeer ze zeer :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...