Pagina's

maandag 12 november 2012

De familie Kat

Stiekem toch wel een beetje trots presenteer ik jullie hierbij de familie Kat (met dank aan Kim van Echtstudio voor de superleuke foto's!)



De hele familie is gehaakt van Drops Paris en het patroon is uitgewerkt en te koop via www.echtstudio.nl  Ook het garen, de oogjes en de neusjes zijn daar te koop trouwens.
Het patroon is toer voor toer beschreven en ook voor niet al te ervaren hakers goed te doen, de poezen worden ongeveer 35 cm. lang.

Ik heb ze echt met heel veel plezier gemaakt en nu ik ze zo allemaal bij elkaar op de foto zie vind ik ze eigenlijk nog leuker dan ik ze al vond. Ze zijn ook lekker zacht en aaibaar en voordeel van Drops Paris is dat het goed wasbaar is dus ze zijn ook heel geschikt als knuffelbeest voor kids.


7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig! Leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof heb je dat gedaan zeg!! Daar mag je ook trots op zijn!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlieve familie!!!

    Poekie doet alvast de groetjes aan zijn poezenvrienden! :) Poekie (onze gebreide huiskat die zorgt voor handgemaakte knuffels voor de kinderen in het ziekenhuis) nodigt je graag uit op zijn feestje, want binnenkort bestaat het Poekie-project 1 jaar! En bij een feestje horen natuurlijk kadootjes! Vier jij mee... en wie weet win jij wel een mooie waardebon of een haakboekenpakketje!

    Groetjes van Poekie & Saskia
    (http://poekie-knuffel.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik ben zot van katten, vooral de rosse en de grijze poes zijn te gek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat goed! echt leuk! Grijsje lijkt wel een Noorse trui aan te hebben, schattig.. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...