Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Nieuw project

Vanmiddag bij het breicafé in het Schoutenhuis ben ik een nieuw project begonnen. Een hele zomerse trui van witte katoen met een beetje leverkleurige accenten. Een foto van het begin heb ik nog niet want de camera ligt bij dochterlief op de kamer en die slaapt allang op dit tijdstip maar ik vind het zelf erg leuk worden èn leuk om te doen.
De trui bestaat uit allemaal kleine deeltjes die aan elkaar worden gehaakt. Een kleine rekensom komt uit op 520 deeltjes. De eerste 27 deeltjes zijn inmiddels klaar en zitten aan elkaar. Ik ga in de zijlijn van deze blog de stand van zaken bijhouden van de hoeveelheid gehaakte deeltjes....ben benieuwd wanneer ik er ben! Hopelijk in elk geval voor de zomervakantie natuurlijk.

4 opmerkingen:

  1. Je maakt me nieuwsgierig...-mooie dag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project, ben erg benieuwd naar de foto!! truien breien, daar heb ik nou koudwatervrees voor :-)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier wil ik toch graag een foto van zien ! ik ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Nou, dat wat je vanmorgen liet zien is erg mooi! De kleuren komen mooi uit en het ziet er super netjes uit! Project RXL begint nu letterlijk vorm te krijgen en het ziet er onwijs leuk uit, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...