Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

voorraadje haken

Al een tijdje maak ik dingen die ik leuk vind om te haken of heel mooi vind maar om nu alles zelf te houden is ook weer zo wat, op een gegeven moment is je huis dan ook zo vol. Of het zijn dingen die ik qua kleur en patroon supermooi vind maar die toch echt niet in ons interieur passen. En dus heb ik bedacht dat ik maar eens wat meer tijd moet steken in dingen verkopen. En dus voorraad maken....en daar ben ik op het moment druk mee bezig...
En zo ligt er een kussen klaar waar alleen de knopen nog op moeten, ligt er vast een bovenkant van een mooie paarse bollen-overtrek en ben ik vanmiddag begonnen aan een ijsblauw-wit-grijs granny square kussen. Op de foto komen de kleuren niet zo mooi uit maar hopelijk komt er als het kussen klaar is een zonnige dag zodat ik betere foto's kan maken. Maar hier dus vast een voorproefje :-)
 Ik twijfel nog even met wat voor kleur ik het kussenovertrek met de paarse bollen af zal werken. Ik heb nog een mooie glanzende donkergrijze kussenovertrek bij mijn voorraad liggen die precies past, misschien dat die het wordt, dan wordt het wel een heel mooi luxe kussen. Maar ik ga er nog even over nadenken.

1 opmerking:

  1. De paarse bollen overtrek ziet er nu al prachtig uit, met donker glanzend grijs zal het inderdaad nog chiquer worden! Ook de nieuwe granny's worden leuk, ik vind de kleurtjes best goed zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...