Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Oeps!

Het is toch ook eigenlijk schandalig, meer dan een maand niet geblogt....
Het waren ook gewoon zulke drukke weken, veel haakworkshops, heel druk met de organisatie van het kerstfeest op de school van de kids, laatste boekje van het roundrobinproject, een start maken met de twee nieuwe roundrobins (recepten en travelling granny's) waar ik me voor aan had gemeld en waarvan ik van de tweede ook nog groepsleider ben en dan nog de feestdagen, de "dagen van Lotte* waarin dingen soms gewoon allemaal wat langs me heen gaan en dan is het opeens 2012....

Dus op de valreep, het is nog net driekoningen wil ik jullie allemaal alle goeds, veel gezondheid en vooral ook veel creativiteit voor het nieuwe jaar toewensen.

Ik begin het nieuwe jaar morgen met een meeting met mijn round robin clubje in Ermelo en ik heb er superveel zin in. Mocht je dit voor morgen nog lezen en zelf ook met een round robin ronde meedoen, kijk even op de site van Kris, ze nodigt je uit voor een meet and greet morgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...