Pagina's

maandag 30 januari 2012

Een soort van in de lappenmand.

Het is niet dat ik niets doe of zo dat er zo weinig geblogd wordt maar ik had het eerst druk met vanalles en nog wat (en meer...haha) en nu heb ik het nog steeds druk maar kan ik niet zo veel omdat ik afgelopen vrijdag gevallen ben en nu een gekneusde vinger heb. Er was even de verdenking dat hij gebroken was maar de röntgen wees vanochtend uit dat dat gelukkig niet het geval is. Maar onhandig is het wel want breien en haken is haast onmogelijk nu. Bovendien zie ik wazig omdat een bloeduitstorting die aanvankelijk op mijn voorhoofd zat inmiddels naar beneden is gezakt zodat ik nu twee dikke blauwe ogen heb. Maar goed, het gaat gelukkig wel elke dag een beetje beter dus ik hoop snel weer alive and kicking te zijn!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...