Pagina's

zondag 27 november 2011

Kerstballen!

Hoewel volgens mij heel handwerkend Nederland kerstballen aan het breien is heb ik besloten het dit keer bij haken te houden. Inmiddels zijn er drie kerstballen en twee kerststerren klaar en ik denk dat er voor de kerst nog velen zullen volgen want ik vind ze zelf helemaal leuk. Inmiddels zijn ook de data van de kersthaakworkshops bekend. Als je zin hebt om ook je eigen kerstversiering te komen haken in Alphen aan den Rijn kijk dan snel in de workshopflyer onder het tabblad bovenaan mijn blog of klik hier


11 opmerkingen:

  1. Wauw, die zijn leuk en wat een vrolijke kleurtjes. Echt super leuk! Misschien ook nog snel aan gaan beginnen maar ben nu met iets anders bezig.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook al van die leuke en fleurige kerstballen, het wordt een kleurrijke kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw-een regnboog kerstbal-daar wordt je nog es vrolijk van. Gaaf gemaakt-zoals altijd. |Ben benieuwd hoe fleurig je kerstboom is. Dat kan ik echt niet aan-hier alléén rood&wit. Paddestoelen wel te verstaan. In allerlei soorten en maten.
    Mooie dag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @zilly, hier is de kerstboom eigenlijk altijd heel erg zilver, zonder al teveel kleurtjes. Maar de gekleurde ballen komen voor het raam, daar hangt een heel mooie tak waar naar gelang het seizoen steeds andere dingen aan komen te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze boom is altijd in de paarse tinten maar die tak voor het raam....dat is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Mooi!!
    Jammer dat de workshops niet in de buurt zijn :( ....
    Vind ze echt erug leuk ook het sterretje!!
    Is er een kooppatroontje van ;) :)

    Groetjes van ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel :)
    Ziet er super uit!
    Morgen even rustig verder neuzen.

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! ik lees bij Akelein dat je bijna overstag bent bij het lezen van haar opruimacties, misschien moet je mijn stukje van morgen even lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa.... goed zo! Ik ben je eerste volger op je nieuwe blog hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...