Pagina's

zondag 9 oktober 2011

round robin sneaks voor juf juul en voor kris

Inmiddels ligt het volgende round robin boekje weer kant en klaar om op de post te gaan en dus tijd voor sneak peaks. Van het vorige boekje had ik nog geen sneak gepost dus die doe ik er ook gelijk even bij.

Eerst de sneak peak voor Juf Juul:















En deze is voor Kris:












En inmiddels heb ik ook het boekje van Ellen on the Globe ontvangen dus ik kan gelijk door met knutselen! Hoe langer ik er mee bezig zijn hoe leuker ik het ga vinden. En hoe makkelijker het wordt om dingen te bedenken om de tien pagina's mee te vullen. Ik merk dat ik tijdens het internetten, tijdens het lezen van tijdschriften enzovoorts in steeds meer dingen inspiratie zie voor nieuwe bladzijden. En ik heb ook al vanalles verzameld voor het geval er na deze ronde een nieuwe ronde komt want dan doe ik graag weer mee, het is echt leuk en stiekem ook wel een beetje verslavend :-)

1 opmerking:

  1. Ik vind het RRN ook super om te doen-inspiratie plenty alleen de tijd is mijn vijand. Knutselen is het leukste wat er is. Een mooie dag toegewenst en nog veel knutsel-plezier met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...