Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Granny's granny's en nog eens granny's

Allereerst 50 granny's voor een kussenhoes voor de dochter van jacqueline die ik via het Round Robin Notebook project ken en met wie ik samen nu een RRN voor kids heb opgestart. Van de restjes een slinger voor de kamer van haar andere dochter gemaakt, die kan ook op de bus en valt hopelijk in de smaak.

Vervolgens is het volgende granny-project gestart maar dat is nog wat geheim omdat degene die die granny's gaat ontvangen nog van niks mag weten. Wel een leuk project trouwens want daar werk ik met meerdere mensen aan, heel gezellig en ook leuk om te zien hoe snel je dan resultaat hebt.

En verder komen er een hele rits bezemsteelhaakworkshops aan en zodra die achter de rug zijn dan ga ik een aantal kerstworkshops organiseren maar daarover later meer.

Verder heb ik heel lang geleden beloofd dat er bij 50 volgers een nieuwe give away komt. Ik moet nog even denken wat dat gaat worden maar ik ben het niet vergeten hoor, to be continued

2 opmerkingen:

  1. Ohhh wat lief! Ik weet wel zeker dat ie in de smaak gaat vallen. enne, WAT KNAP!!!!
    Liefs, Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super-super kussen-mooie kleuren-helemaal goed en prachtig gemaakt-haakwonder! XXX Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...