Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Workshop bezemsteelhaken

Het lijkt wel herfst vandaag, wat een wind! Nog even en het is weer tijd om de mutsen en sjaals uit de kast te halen en die hippe sjaal maak je natuurlijk zelf! In oktober geeft ik twee workshops bezemsteelhaken, een oude handwerktechniek die weer helemaal hot is. Hiermee kun je zelf heel eenvoudig de mooiste creaties maken. Veel haakervaring is niet nodig, als je de basisbeginselen van het lossen en vasten haken een beetje onder de knie hebt dan is bezemsteelhaken geen enkel probleem. Klik hier om de flyer met alle informatie te bekijken en wie weet heb jij binnenkort ook zo'n sjaal om je hals hangen!

5 opmerkingen:

  1. grappig bezemsteelhaken, nooit van gehoord! Heb je wel snel resultaat, toch?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!!! Voor mijn moeder maakte ik hem in groen beige tinten. die regenboogkleuren zijn heel mooi.
    Maar ik wil er echt nog een maken voor mezelf.
    Heel veel Suc6 met je workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie regenboogkleurige wol gebruikte je!
    Is dat van Drops Delight?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, misschien kun jij me helpen!! Ik heb een hele tijd terug eens het patroon gezien voor zo'n pauwensjaal (driehoeksvorm), maar ik kan hem niet weer vinden. Weet jij toevallig waar ik dat patroon kan vinden? Ik vind het patroon super, leuk ook dat je er workshops over geeft!

    Liefs,
    Hanneke