Pagina's

maandag 15 augustus 2011

En werd ook nog gehaakt de afgelopen tijd?

Ja hoor, reken maar. Voor de vakantie heb ik nog een kikker met zwemband en een draak met "strohoed" gehaakt, allebei erg leuk vond ik zelf en ook leuk om te doen. 
 En als voorbereiding op de winter ben ik ook een hele grote warme granny deken van Drops Paris aan het maken. Hij is nog niet af maar ik ben al een aardig eindje onderweg. Ik heb nu zo'n 65 blokken af en heb nog zo'n 30 blokken of zo te gaan. Van het resultaat tot nu toe heb ik ook vast een foto gemaakt
Op de foto lijken de kleuren wat flets, in het echt zijn ze mooier vind ik zelf. Zometeen nog even een was ophangen en dan ga ik denk ik van de zon genieten en nog wat blokjes haken. Het is zo leuk om te doen en omdat ik ze gelijk aan elkaar haak en afhecht is ook het resultaat gelijk te zien. Mocht je nog een leuk haakproject voor de winter zoeken, ik kan je dit aanraden.
Net was ik nog even in de winkel van echtstudio en daar hadden ze nieuw garen, een soort bandjesgaren. Het leek wel iets op Zpagetti maar dan was het lichter en ook veel mooier doordat het is afgewerkt. Kim van echtstudio had er een supergave tas van gemaakt. Jammer dat ze er nog geen patroon van had want die wil ik zeker gaan maken! Maar zoals gezegd, eerst de deken!




6 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent ook druk in de weer geweest met de haaknaald! Met heel mooi resultaat; zowel de kikker en krokodil als die prachtige deken. Heb je goed gedaaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn erg leuk, helaas is haken niet mijn ding krijg het niet voor elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er vanavond geweest, in de echtstudio, het was super druk want er was ook een workshop bezig. Die meiden doen het leuk. En ze hebben zulke mooie dingen daar. Mijn vriendin wilde een poef maken, dus die heeft daar alles voor gekocht. En ik was helemaal weg van al die haakboekjes. Daarkom ik zeker nog wel eens terug. Ik vind die granny deken super mooi. haak jij ze gelijk aan alkaar ?
    Leuk ook die Ami's ..het blijven leuke beestjes om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je deken ziet er al gaaf uit. Super fleurig en wat haak je snel!!

    Over het beplakken met kaftpapier, ik heb alle losse randjes helemaal vastgeplakt met plakband. Ik denk dat ik wel moet uitkijken met scherpe voorwerpem, met wolletjes zal het wel goed gaan. Kaftpapier is gelukkig ook behoorlijk stevig =D!

    Liefs,
    Hanneke van hannekemaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, dat draakje en de kikker. En mooi gedaan! Je deken ziet er heel fleurig en knus uit. Mooi!
    En dankjewel voor de steun op mijn blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh what Amigurumis these are sweet.
    My son would immediately adopt the two determined. Great!

    Greetings Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...