Pagina's

zondag 14 augustus 2011

De vakantie zit er weer op!

We zijn al een weekje thuis uit Frankrijk maar de kinderen hadden afgelopen week nog vakantie dus hebben we deze week gevuld met leuke dingen doen, bezoek van vrienden en lekker samen koken en genieten. Morgen zit ook de schoolvakantie er weer op en dan begint het reguliere leven weer.
We hebben het in Frankrijk in elk geval helemaal prima gehad, mooie camping, mooi weer en veel leuke dingen gedaan. Vooral het zelf je mosselen en oesters uit de zee vissen was toch wel het grootste succes. Maar ook de vliegshow van de patrouille de France heeft indruk op de kids gemaakt.

Mijn round robin notebook is inmiddels ook klaar voor verzending. Omdat degene aan wie ik het boekje als eerste doorstuur bijna met vakantie gaat, doe ik mijn boekje wat eerder op de bus. Wat er allemaal in mijn boekje te zien is is nog een geheim maar de kaft kan ik hier wel vast showen:


Hieronder wat leuke fotootjes van onze drie weken Bretagne
oestertje voor het slapengaan
uitzicht vanaf de camping
uitzicht uit de caravan
resultaat van uurtje vissen, mosselen, garnalen en kokkels
ook de oesters lagen er letterlijk voor het oprapen, gratis en voor niks.
sorry, foto staat op zijn kop, zonsondergang op het strand bij de camping
vliegshow patrouille de France

2 opmerkingen:

  1. ja helaas, de scholen zijn weer begonnen. gelukkig heb ik hier een dochter die er erg veel zin in had

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die foto's op zijn kop. En zo te zien een Heerlijke vakantie in Frankrijk. Jammer dat het er al weer op zit.. maar het dagelijkse leven oppakken is ook wel weer lekker denk.
    Die round robin boekjes zie ik steeds vaker op blogs verschijnen.. echt heel leuk om te zien. Best kans dat ik jou boekje weer op een andere blog straks tegenkom. ze worden allemaal erg leuk.
    Ps: ik had je mail ontvangen. (dank je wel alvast) Als je het goed vind dan kom ik het wel halen. ik ben toch regelmatig in Alphen. en tussendoor ga ik nog even naar de woning om wat spulltjes weg te brengen voor de rommelmarkt dus dan geef ik het gelijk af.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...