Pagina's

zondag 31 juli 2011

Lekker genieten

Nog maar weer eens een berichtje vanaf ons vakantieadres. Nadat het de eerste paar dagen wat minder weer was hebben we nu al meer dan een week heerlijk weer. Niet al te heet maar toch elke dag wel zonnig en boven de 20 graden. Met een fris zeewindje af en toe dus prima uit te houden.
Manlief heeft inmiddels al heel wat kilometertjes in de fietsbenen, de kinderen zwemmen en zijn anders op de trampoline te vinden en ik heb al 42 blokken van mijn nieuwe deken afgehaakt. Het is met haaknaald 4 (of 4,5, ik weet het niet meer eigenlijk) en Drops Paris, dus het schiet lekker op. En volgens mij wordt dat een prima dekentje voor van de winter, lekker voor de houtkachel. Al lijkt dat, zo zittend op een terrasje in de zon, nog wel heel erg ver weg...haha

Vanmiddag gaan we hier in de buurt naar een vliegshow. De straaljagers van de patrouille de France kwamen hier eergisteren over en zoonlief vond het geweldig dus even gegoogled en zowaar, vanmiddag geven ze een show hier minder dan een uur rijden vandaan dus dat wordt de verrassing voor de kids voor vanmiddag. En zij maar denken dat we (alweer!) gaan wandelen. Alsof ik daar nog toe in staat ben, heb nog spierpijn van gisteren, toen hebben we hier in de buurt de Sillon de Talbert afgewandeld. Nou ja, niet helemaal want het was hoogwater dus een deel stond onder water maar toch, het was een pittige wandeling over losliggende grote kiezels. Genoeg dus voor flinke spierpijn. Maar het uitzicht was de moeite waard en maakte een hoop goed!

Ik ga eens kijken of manlief al uitgefietst is en eens een koeltasje voor vamiddag vullen.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt nog eens als een goede vakantie!! Over die rokjes, die tricot rokjes zijn zooo simpel! Die zijn ook te doen als je niet of weinig achter de naaimachine zit!

    Fijne vakantie nog,
    liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...