Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Kabeltje nog steeds niet gevonden (en ook niet gezocht)

en dus gewoon weer een fotoloze update op mijn blog. Wel jammer want ik ben zo trots op mijn gehaakte kikker met zwemband en gehaakte krokodil met safarihoed! En inmiddels is het volgende project ook al aardig op dreef, een vliegtuig (en eveneens gehaakt natuurlijk!) Ik heb de smaak helemaal te pakken en als het dan zoals nu ook nog eens geweldig weer is zodat je gewoon tot donker buiten kan zitten haken en er ook nog eens twee gezellige dames aanschuiven aan de tuintafel dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik geniet!

 En de foto's....tsja, die houden jullie tegoed want met dit mooie weer ga ik natuurlijk niet binnen naar dat kabeltje zoeken om de foto's te uploaden.....zonde van mijn tijd :-)

Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken en op naar morgen hopelijk weer zo'n lekkere dag. Eerst om tien uur een vergadering, dochterlief gaat ondertussen zwemmen terwijl zoonlief met een vriendje gaat midgetgolfen. En daarna ga ik denk ik ook maar even naar de midgetgolfbaan en dan 's middags weer lekker in de tuin hoop ik

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,

    Zoiets ligt meestal op een onmogelijke plek. Ik heb dat ook vaak hoor, en dan ineens vind je het weer. maar inderdaad jammer van de foto's want ben wel benieuwd naar je creaties. maar geniet maar van het heerlijke weer en de gezelligheid. dat snoertje komt wel weer terecht.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marièlle,
    Nou, ik ben benieuwd hoor ! Klinkt verder allemaal heerlijk zomers.
    Tip: Sinds ik een nieuw toestel heb met een akelig kort kabeltje, stop ik m'n kaartjes rechtstreeks in m'n laptop: en snel dat dat is !
    Moeten we het Archeon nog 'vastleggen' (anders loopt ie weg) of kijken we in augustus eerst eens naar de Hollandse wolkenluchten voordat we iets prikken ?
    Groeten, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt ook haakles geven op locatie.....mooie vakantie en succes met de speurtocht-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...