Pagina's

vrijdag 22 juli 2011

Een oestertje meer of minder....

Inmiddels zit onze eerste week vakantie er al bijna op en ik moet zeggen, we hebben alweer een heerlijke camping! Vanaf onze sta-caravan uitzicht op de zee, een zwembadje binnen handbereik en het is hier niet te druk, vandaag alweer heel mooi weer en je maaltje haal je hier gewoon zelf uit zee. Van de week hebben we met zijn viertjes in pakweg een uurtje een maaltje mosselen en een hele berg oesters uit de zee gezocht. Verser dan dit zijn ze natuurlijk niet te krijgen. Jammer genoeg heb ik het kabeltje van de camera niet mee dus ik kan even geen foto's plaatsen maar die houden jullie (alweer!) tegoed.
Verder ben ik ook aan een nieuw haakproject begonnen, een granny deken van Drops Paris, lekker dik en zacht en vooral in heel veel kleurtjes. Hij heeft dan ook een behoorlijk flowerpower gehalte maar dat mag de pret niet drukken, ik vind het er erg leuk uitzien. Ook gelijk maar weer eens een paar nieuwe baby-slofjes op de pennen gezet, dat was al een tijdje terug dat ik iets heb gebreid en ook dat is weer helemaal leuk.

Vandaag ben ik ook begonnen aan mijn Round Robin boekje. Ik had vanuit Nederland al wat knipseltjes meegenomen en daar ben ik vandaag, in het zonnetje voor onze sta-caravan mee aan de slag gegaan. De eerste twee pagina's zijn inmiddels gevuld. Over de kaft ben ik nog steeds aan het nadenken en ook over de volgende acht bladzijden ben ik nog niet uit. Maar goed, ik heb nog een week of wat dus dat komt wel goed.

1 opmerking:

  1. Veel plezie daar-zo te lezen verveel je je niet en da's mooi-geniet-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...