Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Van alweer mooi weer en veel haken.

Nee, het is niet dat ik niks te melden of gehaakt heb, het is meer dat ik er dan ook fotootjes bij wil plakken maar ik het kastje waarmee ik de foto´s van het geheugenkaartje moet halen even niet kan vinden dat ik zolang niet heb geblogd. Dus dan maar een fotoloos blogje dit keer.
Ondanks dat het wel erg warm weer is wordt er hier veel gehaakt. Vorige week een gezellig clubje geleerd hoe ze granny´s moeten haken en vanavond een lesje hoe haak ik een vis. Allebei de avonden erg gezellig en met leuke resultaten. Altijd leuk om te zien hoe mensen bij binnenkomst denken dat het veel te moeilijk is en vast niet lukt en ze vol enthousiasme de deur uitgaan met toch maar mooi een prima uitziend haakwerk. Leuk!

Verder heb ik voor zoonlief zijn zwangere schooljuf waar hij eind deze week afscheid van neemt omdat hij naar groep 5 gaat een cadeautje gemaakt wat hij haar vrijdag mag geven en zijn er nog twee tassen op de voering na af. Kortom, megaproductie dus eigenlijk wel.

Na de schoolvakantie staan er ook weer haaklessen gepland en ik heb er nu al zin in. Ik vind het echt superleuk hoe mensen telkens denken dat ze het nooit zullen leren en dan binnen een uur toch heel enthousiast ontdekken dat ze het echt wel kunnen.

Zo, en nu ga ik nog even afkoelen en dan zo mijn bedje opzoeken. Morgen en overmorgen drukke dagen voor de boeg dus ik kan wel wat slaap gebruiken, zeker na dat klamme warme nachtje van gisteren. Gelukkig is het wel iets afgekoeld, al was er hier van noodweer zoals ik op tv net zag weinig te vinden. Voordeel is dat wij ook geen wateroverlast of schade hebben. Het zal je toch gebeuren, dat je auto opeens onder een boom ligt......moet er niet aan denken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...