Pagina's

maandag 6 juni 2011

Topproductie en vissen tot je een ons weegt

Ook zo genoten van het heerlijke weer van de afgelopen week, wij wel!
En terwijl zoonlief zijn geduld beproefde met vissen in het zwembad, haakte ik nog wat blokjes voor aan de plaid voor op de bank.

En ondertussen werd er ook nog wat gehaakt aan tasjes, gebreid aan mutsjes en is ook het kussen voor dochterlief bijna klaar, nog even het randje en knoopjes eraan en hij kan op haar bankbed. De blauwe tas moet nog gevoerd maar de lokale stoffenwinkel is op vakantie, de stoffenkraam op de markt opeens verdwenen en gisteren bij koopzondag in Haarlem bleek Jan Sikkes op zondag niet open te zijn. Dus ik moet op zoek naar andere lapjeswinkels in de buurt van Alphen aan den Rijn (of markten, tips zijn welkom!)



Inmiddels heb ik ook al aardig wat aanmeldingen binnen voor de haakworkshops, helemaal leuk! Mocht je zin hebben om ook te komen (leren) haken of granny's haken laat het me even weten, dan mail ik je de flyer.

Inmiddels is het zonnetje buiten weer gaan schijnen, zijn de tuinstoelen weer droog dus ik duik met het kussen in wording de tuin in om die nog even af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...