Pagina's

maandag 13 juni 2011

Round Robin

Zonet heb ik me ingeschreven voor Round Robin. Met acht mensen (die je nog niet kent dus) ga je gedurende een week of 16 een notitieboekje vullen. Je begint met je eigen boekje, leukt het op, en dan stuur je het naar de volgende. Die schrijft, plakt, knutselt etc. er wat pagina's in en stuurt het weer door. Uiteindelijk aan het einde van de cirkel krijg je je eigen boekje weer terug met bijdragen erin van alle acht deelnemers. En zelf maak je dus ook voor iedereen een bijdrage in zijn of haar boekje.
Jammer dat het nog een tijdje duurt voor deze ronde van start gaat, eind juni krijg ik het blanco boekje en kan ik los gaan. Heb er nu al zin in! Ik heb me al vaker voor zoiets op willen geven maar elke keer was ik te laat met aanmelden en vergat dan vervolgens om in de gaten te houden wanneer de nieuwe ronde van start ging. Maar dit keer is het gelukt!

En nu op zoek naar een leuke Nederlanse round robin voor dochterlief, want die zag het ook wel zitten om aan zoiets mee te doen. Dus wie tips heeft, ze zijn van harte welkom.

3 opmerkingen:

  1. Dan wordt het gezellig!!! En zien we elkaars boeken-Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk. Heb er zin in. Mooie avond toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okee, nog 1 nachtje slapen! Mijn dochter(12) zou dat ook wat vinden! Lieve groet met har&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je leuke reactie op mijn blog :)
    Hier is het ook nog heel druk; pas over 2 (!) weken hebben we (middelbare school) vakantie en de basisschool pas over 3 weken!!! Gelukkig zit mijn laatste lesdag erop en nu nog heel veel opruimen, vergaderen etc.
    Helaas zijn mijn meiden al 20 en 16 jaar (wel heel creatief, maar niet de goeie leeftijd dus).
    Ik hoop dat je nog iemand anders kunt vinden....
    Veel sterkte met je laatste drukke werkzaamheden en succes met je Notebook!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...