Pagina's

maandag 30 mei 2011

Waterpret!

Heerlijk zo'n tropisch dagje, van mij mag het wel een tropisch weekje worden :-)
En dan is het heerlijk om zo'n grote tuin te hebben met meer dan genoeg ruimte voor een zwembadje, lang leve de Action. De kids vermaken zich in elk geval prima en ik kan lekker met mijn haakwerkje onder de parasol genieten.

Omdat al mijn voorbeelden van granny square haakwerk inmiddels bij de Snuffelhal in de winkel liggen ben ik druk bezig met het maken van ideetjes en voorbeelden voor tijdens de workshops. En zo kan ik ook gelijk wat kadootjes maken voor een lief klein meisje dat sinds kort vanuit Nigeria naar Nederland is verhuisd. Zo leuk om te doen :-)

1 opmerking:

  1. Dat ziet er gezellig uit, Mariélle! Wat een beetje water al niet kan doen oor kinderen. Gaaf die workshop-plannen. Jammer dat het niet dichter bij is. Trouwens dat glazen potje op tafel heeft een leuk katoenen jasje. Een mooie & creatieve week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...