Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Van mooi weer, veel haken, workshops en vooral druk zijn

Sinds we terug zijn van vakantie heb ik het vooral druk gehad. Druk met van het mooie weer genieten (niks mis mee wat mij betreft....jammer dat het vandaag bewolkt is en waait, alhoewel dat voor bloggen best gunstig is), druk met voorbeelden haken voor de workshops bij de Snuffelhal en verder druk met vanalles wat verder niet zo boeit.


Wat ik leuk vind is dat ik, in samenwerking met de Snuffelhal hier in de stad, workshops ga geven. In het verleden heb ik workshops textielverven gegeven maar eigenlijk was dat verven niet zo mijn ding. Ik ben veel meer van het haken en breien en ik vind het dan ook super dat ik nu deze kans krijg. We beginnen met een avond haken voor beginners op 15 juni a.s. en een avond granny squares haken op 23 juni. Dus woon je in (de wijde omgeving van) Alphen aan den Rijn en lijkt het je leuk mee te doen, geef het mij even door en dan stuur ik je de flyer met alle informatie. Gisteren heb ik in de winkel een leuke slinger en een heleboel voorbeelden van wat er zoals gehaakt kan worden achtergelaten en ik heb er reuzeveel zin in!

De bedoeling is om tezijnertijd ook brei-workshops te gaan geven maar ik ben nog aan het inventariseren waar de meeste behoefte aan is. Dat wordt dus nog vervolgd.

En nu is het tijd voor een kop koffie op de bank, mèt breiwerk. Ben bezig met gebreide kindermutsen naar een patroon van Lucinda Guy. Zij maakt echt geweldig mooie creaties voor kinderen, vooral de dekentjes uit haar boeken vind ik geweldig. Alleen is de drempel zo groot om aan zo'n groot project te beginnen. Nou ja, misschien iets voor de wintermaanden?

1 opmerking:

  1. Hoi, leuk dit bericht te lezen, vandaag was ik in de snuffelhal en vertelde over je bericht op je blog. Ik kom zelf uit Bodegraven maar ben geboren in Alphen. mijn ouders wonen er nog. Elke week kom ik dus In Alphen en als het even kan gaan we samen naar de snuffelhal.
    Heb een berichtje op mijn blog geplaatst.
    Hallopeetje.blogspot.com.
    Het is dat ik al haken kan, anders had ik zo aan de workshop meegedaan.
    Suc6 alvast voor donderdag .. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...