Pagina's

donderdag 19 mei 2011

Soms............

Denk ik een hele week oh ja, ik moet nodig eens wat updaten, maar kom ik niet veel verder dan het bijlezen van allerlei blogs. Typisch een "na-de-vakantie-kwaal" bij mij, gaat namelijk meestal zo.

En dan is de week gewoon alweer bijna om en staat er dus nog geen letter op papier maar was ik druk met opruimen, internet afstruinen naar vanalles en nog wat, sponsorloop op school van de kids, lieve mensen die na dik drie jaar wachten eindelijk met hun Nigeriaanse dochter door de deuren op Schiphol kwamen en meer van dat soort hele belangrijke zaken :-)

En ondertussen hele lieve mutsjes aan het maken voor in mijn Etsy-winkeltje, druk met voorbereidingen voor de haakworkshops die ik ga geven en zo vliegen de dagen voorbij.

Komend weekend bovendien Auntieweekend, een heel weekend kamperen met allemaal gezinnen van wie de kinderen uit Nigeria afkomstig zijn, onze derde Auntie alweer....time flies! En we hebben er vooral zin in!

En dus ga ik toch maar weer toezeggen dat ik echt weer kom bloggen....alleen weet ik nog even niet wanneer...haha

2 opmerkingen:

  1. Gaaf Marielle, je hebt dus een geadopteerde zoon. Ik zag hem laatst al op de foto maar...had je man niet gezien en je moet nooit te snel conclusie's trekken.(Ik heb altijd willen trouwen met een neger-is niet gelukt) Vandaar mijn liefde voor gekleurde gezinnen. Ik wens jullie een super weekend. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar !!
    Enneh, tot vanmiddag hè !
    't Zou leuk zijn als we weer buurtjes worden. Hoe dan ook, wij hebben er ook weer reuzeveel zin in !
    Ik ga eens pakken en een paar bananendozen vullen ...
    Groeten uit Breda, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...