Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Uitslag give away.........komt morgen!

Jaja, nog net op de valreep even een berichtje over de give away, ik weet wie welke slinger wint maar ik ga het morgen pas op de blog zetten omdat ik van de officiële trekking door zoonlief (die zijn taak zeer serieus nam) foto's heb gemaakt maar het kabeltje zo snel even niet kan vinden en de foto's horen er toch wel een beetje bij. Dus nog even geduld dames!

Verder kreeg ik vandaag, met enige vertraging, een heel mooi pakketje van Sil. Maar ook daar ga ik morgen verder over bloggen, mèt foto. Het pakketje was wat vertraagd aangekomen omdat het bij de buren een paar huizen verderop was bezorgd. Typisch een gevalletje postbode die niet kan lezen....en dan bezorgen bij buren die er even niet waren....pfff..
Maar gelukkig heb ik het alsnog gekregen en ik vind het echt super super lief! Maar ook daarover morgen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...