Pagina's

maandag 4 april 2011

Give away!

Soms gaan dingen niet zo vlot als je wilt en lijkt het wel of er opeens minder dan 24 uur in een dag zit maar hier is, beter laat dan nooit, alsnog mijn give away ter gelegenheid van de 15e volger.

Ik heb twee slingers van elk 7 mini-granny's gemaakt, eentje in rood wit blauw omdat het eind deze maand koninginnedag is en eentje in groen wit omdat dat de kleuren van de Nigeriaanse vlag zijn. (en voor wie zich afvraagt hoe ik zo bij de Nigeriaanse vlag kom, mijn kids zijn in Nigeria geboren en ik weet dat er onder de volgers moeders zitten van wie de kids ook in Nigeria zijn geboren dus vandaar ook een Nigeriaanse vlaglijn).

De spelregels zijn als volgt, iedereen die onder dit bericht vòòr 15 april een reactie achter laat en er even bij vermeld voor welke vlaglijn hij/zij mee wil loten doet mee. Op 15 april maak ik de winnaars bekend. Ik zou het leuk vinden als je mijn blog volgt, mijn give away of blog ergens wilt linken of op wat voor manier dan ook reclame wil maken voor mijn blog en/of etsy-winkeltje maar het hoeft niet, alle reacties dingen mee naar een van beide slingers :-)

Degenen die mijn blog via hyves lezen, alleen reacties op de blog zelf dingen mee dus even naar http://vanallesennogwatenmeer.blogspot.com om mee te kunnen dingen!

En ik heb ook vast besloten dat ik bij 50 volgers voor de volgende give away ga

12 opmerkingen:

  1. Hé Marièlle,
    Nou wat leuk, ik doe graag mee !
    En weet je dat ik kiezen nog moeilijk vind ook ? Ik vind beiden erg leuk ...
    De Groen-Witte is natuurlijk altijd goed met 2 van die Nigeriaanse boeven in huis, maar de Rood-Wit-Blauwe vind ik práchtig, en daar hebben we weer niet zoveel van ...
    Eh ...
    Ik ga toch voor de Nigeriaanse variant, daar kan je nooit genoeg van in huis hebben !
    Spannend ...
    Groeten, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creatief bezig geweest hoor. Ik ben nog geen volger, maar lees je blog wel en kijk regelmatig op je weblog. Als moeder van ook 2 Nigeriaantjes is het wel duidelijk voor welke vlaggenlijn ik zou kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sabine
    Ha Marielle, ze zijn leuk! Ik blijk ineens - en dat als volger.. - niet te kunnen reageren op je blog (er is geen naam/www optie en de andere accounts heb ik niet) maar ik wil toch wel heeeeeeel graag meedingen naar de rood-wit-blauwe vlaggenlijn! Haak ik er zelf andere vlaggetjes bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Via via" kom ik op je blog terecht, leuk joh! Ben zelf ook graag creatief bezig en de rood-wit-blauwe vlaggenlijn vind ik helemaal super. Ben benieuwd!

    groetjes!
    Hanneke Wiermans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik doe graag mee :)
    En zou dan voor de groen witte gaan....
    Dit omdat Groen Wit hier voor een voetbalclub staat ;) en wel FC Groningen :D

    Ik zal later vandaag even een link plaatsen op mijn blog menu en als het goed is ben ik al volger want zag je berichtje voorbij komen in mijn daschboard....
    Ik zal zo wie zo nog 2 vriendinnen even seinen die nog maar pas met bloggen zijn begonnen dat de give away is....

    Ik wens je een fijne dag....

    Groetjes van Ivonne
    **die het wel herkend dat er soms te weinig uren in een dag zitten**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag je link op Annemarie's breiblog! Leuke manier om reclame te maken voor je give away ;-)
    Ik vind de rood-wit-blauwe het mooist, ook al woon ik in België, waar we trouwens een nogal lelijke vlag hebben :-(
    Er staat een linkje op mijn blog, hopelijk volgen een paar mensen het!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marielle, ik ben dol op slingertjes dus ik wil heel graag meedoen. En ik vind ze allebei even mooi. Groeten van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariélle,
    Ik zag net pas je give-away. Super. Ik zou graag meedoen voor de oranje. Super gaaf voor 30 april.
    Ik link een foto op mijn blog. Hartelijke groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik doe graag mee, voor de hup holland hup slinger, lijkt me leuk
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan! Ik doe mee met rood wit blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ik ben net volger geworden en ik doe ook graag mee voor de groen witte, die zou super staan in de kamer van m'n neefje! Ik ga je give-away ook nog even vermelden op m'n blog.

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...