Pagina's

maandag 11 april 2011

En ondertussen....

heb ik mijn weekend vooral gevuld met bezig zijn, breien en haken kan heel therapeutisch werken heb ik gemerkt.
Voor mijn etsy-winkeltje heb ik nog een nieuw paar lila laarsjes gemaakt en een paar schoentjes in dezelfde kleur.

Verder is het de bedoeling dat ik binnenkort een workshop ga geven in een wolwinkel hier in Alphen aan den Rijn. Ik wil iets met granny squares gaan doen maar dan is het natuurlijk wel erg leuk om gelijk te laten zien wat je er vervolgens van kunt maken dus de eerste blokjes zijn inmiddels verwerkt in een lief tasje voor dochterlief en de volgende blokjes, voor een kussenovertrek zijn in de maak.

Zelf ga ik binnenkort een workshop natvilten doen. De moeder van één van de kids bij ons op school gaat die workshops geven en de opbrengst is voor de school. Ik had al heel vaak getwijfeld of ik via Etsy een setje vilten stenen zou kopen omdat ik ze zo mooi vind maar nu ga ik dus leren om ze zelf te maken. Overigens, mocht je het zelf ook leuk vinden om de workshop vilten te volgen, je bent van harte welkom! Het is echt spotgoedkoop, slechts 10 euro voor een avond en wordt gegeven op maandag 18 april en op woensdag 27 april 2011 in Alphen aan den Rijn. Je kunt je voor 1 avond opgeven of voor allebei. Tijdens een avond leer je de kunst van het natvilten en kun je iets moois maken. Ik heb de voorbeelden gezien van de stenen waar ik zelf helemaal weg van ben maar ook prachtige bloemen en vaasjes, helemaal leuk dus!
Mocht je interesse hebben, laat het me even weten in een reactie, dan breng ik je graag in contact met degene die het organiseert.

Tenslotte kun je nog steeds meedoen met de Give Away van een paar berichten geleden!

4 opmerkingen:

  1. Wat zul JIJ/JULLIE de schrik nog in de benen hebben. Totally shocking. Heb vandaag 2 wensvogels gepost. 1 voor jou met geluksklaver en 1 voor je kennis. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep...ook ik heb de smaak te pakken om babyschoentjes te haken en te breien...
    de jouwe zijn alvast superschattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mariëlle,

    Wat een schetige slofjes en laarsjes !
    Van mij krijg je de Liebster Award ♥

    Groetjes, José

    www.jose-crochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...