Pagina's

zaterdag 16 april 2011

And the winners are.....

Zoals beloofd, de uitslag van de give away.
Nadat zoonlief eerst had bedacht wie hij de groen witte wilde geven en ik hem wist te overtuigen dat het wel een eerlijke loting moest worden heeft hij zijn taak zeer serieus uitgevoerd

 De lootjes werden in twee schaaltjes verdeeld, eentje voor de rood wit blauwe en eentje voor de groen witte slinger
De winnaar van de rood wit blauwe slinger is geworden Sil van www.silkinderkunst.nl
De groen witte slinger is voor Hanneke van http://hannekemaakt.blogspot.com/
 Als jullie je adres mailen naar engelhartje@gmail.com dan komen de slingers zo snel mogelijk naar jullie toe.







Verder kreeg ik van de week bij de post twee prachtige wensvogeltjes van Sil, van www.silkinderkunst.nl. Zij maakt prachtige kinderkunst en haar site is dan ook zeker een bezoekje waard. Ik had haar gemaild dat ik haar kinderkunst zo mooi vond en dat ik het vooral bijzonder vond dat ze ook kunst maakte voor ouders van wie een kindje is overleden. Eigenlijk zie je dat zelden en dus moest ik haar even mailen dat ik het fijn vond dat zij dat wel maakt, het kan zo belangrijk zijn in de rouwverwerking. Wij zijn zelf in 2005 onze dochter verloren dus ik ben helaas ervaringsdeskundige wat dat betreft.
Toen ik vervolgens volger werd op haar blog kreeg ik een wensvogeltje aangeboden. Ik wist meteen voor wie het vogeltje was, namelijk voor een moeder die ook haar eerste kindje verloor, daarna een gezonde dochter kreeg en onlangs opnieuw is bevallen van een gezonde meid. Binnenkort ga ik er met dochterlief op kraambezoek en dan gaan we het vogeltje brengen. Toen ik dat aan Sil mailde kreeg ik er ook nog eentje voor mezelf, lief hè?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben blij-ik ben als een kind zo blij-met mijn gewonnen slinger. TOP. Heb nog NOOIT wat gewonnen en dan nu deze Hollandse slinger. Mijn Koninginnedag kan niet stuk! En bedankt voor je lieve tekst over mij!Lieve groet met hart&ziel van Sil.
    P.S. Wat een mooie zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zoon heb je Marielle, en gefeliciteerd winnaars van de leuke slingers. Fijn weekend verder en groeten van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je reactie!
    Het boekje: "Slofjes en pantoffels haak je zo", ook van Tanja Muller beschrijft in het nederlands de methode om sokken te haken. Daar staan wel wat andere patronen in dan in het boek dat ik heb. Volgens mij verkrijgbaar bij Bol.com e.d.
    Groetjes,
    Karin

    Als je nog vragen hebt, mail me via het contactformulier op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, super! Je maakt mij (en m'n neefje) erg blij met de prachtige slinger!!! Ik ga je mailen :)..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...