Pagina's

vrijdag 18 maart 2011

Post!

Het heeft niets met creatief zijn te maken maar ik heb me een tijdje terug aangemeld bij postcrossing en kreeg vandaag mijn eerste kaart, uit Noorwegen.
Vroeger, voor het tijdperk van de email, had ik altijd penvriendinnen en kreeg ik regelmatig ook leuke kaartjes en zo. En hoewel ik zelf ook niet zo heel veel stuur vind ik het toch jammer dat de digitale post de gewone post een beetje heeft verdreven. Tot ik ergens over postcrossing las en dacht, dat is eigenlijk best leuk. Dus aangemeld, profieltje aangemaakt en de eerste kaarten verstuurd. En vandaag dus de eerste terug, en als een kind zo blij :-)

Van het creatieve front heb ik eigenlijk (nog) niet zoveel te melden. Ik ben voor de verandering eens begonnen aan een wat groter project, een gehaakte kikker (van de kinderboekjes). Met een beetje geluk is hij dit weekend af en zal ik er een plaatje van plakken.

1 opmerking:

  1. Dankjewel voor je hulp bij het maken van een linkje. Het is dan ook gelukt hoor! Groetjes roos

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...