Pagina's

donderdag 24 maart 2011

Lief hartje

Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan de give away bij Akelein en gisteren kreeg ik bij de post het lieve hartje dat ze voor mij heeft gemaakt. Ik mocht zelf kiezen welke kleuren ik wilde en heb voor rood-wit-blauw gekozen omdat dat mooi past bij mijn tas waar ik hem aan wilde hangen. En natuurlijk moet ik jullie even showen hoe mooi het hartje staat, ik ben er helemaal blij mee!
Akelein, je ziet, de hanger is gelijk in gebruik genomen en ik kreeg er gelijk al leuke opmerkingen over. En voor wie nieuwsgierig is waar je deze supergave tas kunt krijgen, hij is van Oplage1 . Het is eigenlijk een luiertas maar dat is in de praktijk superhandig want in luiertassen zitten altijd heel veel vakjes, handig om nog een beetje orde in de chaos te houden :-).

Zo, en nu ga ik lekker in de tuin zitten met een groot glas drinken en mijn haakwerk van de blauwe tas. Hij vordert al aardig en ik begin het steeds leuker te vinden. Foto's volgen!
En ik ga ook vast eens nadenken over een zelf te organiseren give away, wat het gaat worden weet ik nog niet maar zodra ik 15 volgers heb gaat het plaatsvinden, to be continued dus.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...