Pagina's

dinsdag 22 maart 2011

Ik ben een kikker.....

en ik ben eindelijk af! Gisteren al eigenlijk maar toen kon ik nergens het kabeltje vinden om de foto's van de camera op de pc te laden. Maar dat is opgelost dus mag ik jullie voorstellen: Kikker!
En al zeg ik het zelf, ik ben best trots op het resultaat. Ondertussen was ik ook aan de bijbehorende eend begonnen maar die heb ik weer uitgehaald want daar was ik helemaal niet trots op. Ik ga vast nog eens een poging wagen maar voor nu heb ik het even opgegeven en ben in de mand met katoen gedoken om wat mooie kleurtjes uit te zoeken voor een zomertas. Hoe de tas precies gaat worden weet ik niet maar het begin ziet er in elk geval vast zomers uit.
En nu maar hopen dat het prachtige weer van de afgelopen dagen nog even aanhoudt, ik vind het heerlijk!

8 opmerkingen:

  1. Kikker is fantastisch!

    Bedankt voor je felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely handicrafts! Found your blogaddress via Postcrossing! I´m from Finland and I´m knitter by myself :)!

    Greetings from cold and snowy Finland!

    Elina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, kikker is echt fantastich!! Knap zeg. Amigurumi kan ik nog niet zo goed, alleen maar een vis ;-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt leuk,ik heb hier ook nog ergens een kikkerpop op zolder zwerven van mijn dochter(17) ze heeft hem ooit toen ze 6 was gewonnen bij Dolcis schoenen winkel met een kleurplaat,kon hem niet weg doen want ik leesde ze vroeger altijd graag voor uit de boeken van Kikker...hij is echt heel erg mooi,heb het haakpatroon er ook van,samen met eend,maar ja een bijna 16 en 18 jarige maak je daar niet meer blij mee,ha,ha...;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...