Pagina's

woensdag 2 maart 2011

Allemaal kleurtjes

Inmiddels schijnt de zon hier volop en heb ik zelfs al even in de tuin in het zonnetje gezeten (met dikke jas en sjaal, dat dan weer wel) maar afgelopen dagen was het geen buitenweer en heb ik me dus gestort op allerlei kleurig haakwerk. En dit was het resultaat:


 Ik vind zelf vooral de bloemetjes heel vrolijk. Deze waren voor in mijn etsywinkeltje maar ik ga zo een nieuw bolletje garen halen en er een hele serie voor mezelf maken, voor voor het keukenraam

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marielle,

    Dankjewel voor je reactie!
    Jij maakt ook leuke dingen zeg!

    Ik heb het gezien van het boekje!
    Die moet ik natuurlijk ook hebben. Ze maakt zulke leuke dingen.
    De shop in de buurt... Dat zou inderdaad niet goed zijn... Ik vind het al heel wat met de Holy Stitch elke keer. Dan sla ik ook lekker bij ze in. In mei weer!
    Maar goed, leek me wel gezellig hoor!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog heb je, doe zo voort

    Ik volg je blog ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind regenboog kleuren helemaal te gek... kan me niet fel genoeg zijn:)
    leuke dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...