Pagina's

donderdag 24 februari 2011

voorjaar

Gisteravond heb ik een hoesje voor mijn mobieltje zitten haken, toen hij af was vond ik hem wel lekker voorjaarsachtig maar ook nog wel wat saai dus ik heb er nog wat margrietjes op gehaakt. En toen ook gelijk maar een labello-hoesje in bijpassende kleur bijgemaakt.
Zoonlief vond dat ook wel wat, alleen wilde hij natuurlijk geen meidenkleur dus hij ging voor zwart en heeft er zelf bij het knopenwinkeltje een stoere knoop bij uitgezocht. Voor aan zijn rugzak, in de hoop dat het "ik weet niet waar mijn lipcrème is" voortaan verleden tijd is :-)

De jongedame hier in huis heeft inmiddels ook kleuren en knoopje uitgezocht dus dat wordt de volgende.

1 opmerking:

  1. Van dit mobielhoesje met bijpassend lippenbalsemhoesje kan de lente toch niet al te lang meer op zich laten wachten toch!!!!

    Enne ik ben benieuwd of je nog een stofje vind op de markt ;-)
    Groetjes, creathea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...