Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

Regenachtige zaterdag

Het voordeel  (waarschijnlijk ook het enige voordeel) van een regenachtige zaterdag is dat je even snel doet wat je moet doen, zoals boodschappen en het wekelijkse bezoek aan de markt, om vervolgens met een kop koffie aan tafel neer te ploffen en allerlei projectjes af te maken zodat ik lekker aan iets nieuws kan beginnen. En zie hier het resultaat:



Zo, en nu eens gaan denken of ik eerst de afrikaanse pop ga haken naar het patroon dat Dora me gisteren heeft gestuurd of dat ik eerst nog wat lipbalmhoudertjes ga knutselen....eerst maar een bak koffie!

Fijne zondag allemaal

3 opmerkingen:

  1. Hoi, ik vind het etuitje helemaal geweldig!! Ik hou van de streepjes en de vrolijke kleurtjes!!
    Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! Wat een leuk etui! Heb je dit zelf ontworpen of heb je er een patroon voor gebruikt? Lieve groet, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vera, ik heb geen patroon van de etui. Ik haak altijd een vierkantje voor de zijkant van de etui en dan haak ik de lange kanten en het eind vierkantje en zet ik de hele boel in elkaar met een ritsje :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...