Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Monsterlijk

Zomaar zonder patroon gaan haken kan de meest vreemde creaties opleveren en eigenlijk vind ik mijn monstertje nog wel cute geworden ook.
En vervolgens ben ik toch weer verder gegaan met slingers haken, kleine vlaggetjes dit keer in de kleuren van de Nigeriaanse vlag, het geboorteland van mijn kids. Leuk om een kast, boekenplank of wat je maar wilt mee op te fleuren.

Geinterresseerd? Hij is te koop in mijn etsy-winkeltje :-). Andere kleuren, een kortere of langere slinger, allemaal mogelijk, laat maar weten wat je graag zou willen

1 opmerking:

  1. Hoi Marielle, wat een lieve knuffel en een mooie slinger. Gisteren kreeg ik een award en ik weet niet of je het leuk vind, maar ik wil hem doorgeven aan jou en 2 anderen. Kijk even op mijn weblog als je wilt. Groeten, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...