Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Award!

Wow, mijn blog is nog maar piepjong en ik heb al een award gekregen.....ik voel me meer dan vereerd!

Ik kreeg deze award van Hannie van Haakzaken. Haar blog is één van de blogs die ik regelmatig bezoek en ik vind het dan ook superleuk om van haar de award te krijgen dus Hannie, Dankjewel!

Bij de award hoort dat je hem ook weer doorgeeft, ik ga dat doen aan de volgende bloggers

Haken en meer  omdat het zo'n ontzettend vrolijk uitziende blog is en er altijd mooie creaties op staan waar volgens mij iedereen blij van moet worden.

Haakmuts omdat ik haar initiatief om een gehaakte Bumba voor Kika te veilen zo mooi vindt en zoiets nooit genoeg aandacht kan krijgen.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je award en dank je wel dat je hem aan mij geeft!! Wat lief!!!
    Binnenkort zal ik het onder de aandacht brengen op mijn blog!
    Groetjes,
    CLaire

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...